Anyák napjára

Nagyon boldog anyák napját kívánok minden kedves anyukának és nagymamának!

arc-empress

Két kisfiú büszke anyukájaként nagyon jól tudom, mennyire sokat jelent egy köszöntés a kicsiktől – akkor is, ha már nem annyira kicsik. Éppen ezért hoztam létre a lentebb található kiterítési módot: hogy az anyaságunkat ünnepelhessük, és hogy még jobbá tehessük a kapcsolatunkat szeretteinkkel.

 

És hogy én is adjak valamit az anyukáknak, aki Májusban rendel jóslást, ajándékba megkapja a lenti terítés személyre szabott olvasatát is. Lássuk miről is van szó!

 

  1. Mi az amit az anyukámtól tanultam? – Kelyhek hármas
  2. Mi az, amiben a legjobban hasonlítok rá? – Érmék Ásza
  3. Mi az, aminek a legjobban örülne anyák napjára? – ha később rendelnéd meg, akkor pl. születésnapjára. – Ítélet

Az én esetemben a következőt látom (nagyon röviden):

three_cups1.Mi az amit az anyukámtól tanultam? – Kelyhek hármas

Megtanított, hogyan élvezzem az életet. Hogy fontos az ünneplés, és még fontosabbak a barátok és a család. Fontos, hogy fenntartsuk a kapcsolatokat, különben egyedül maradunk. Megtanított, hoygan maradjak derűs akkor is, ha nehéz az élet. Köszönöm, anyukám!

 

ace_pentacles2. Mi az, amiben a legjobban hasonlítok rá? – Érmék Ásza

 

Szeretem a kényelmet, az anyagi biztonságot és önállóságot. Szeretem a természetet, a kertészkedést, a virágokat az ablakomban.

 

judgement3. Mi az, aminek a legjobban örülne anyák napjára? – ha később rendelnéd meg, akkor pl. születésnapjára. – Ítélet

 

Örülne, ha felhívnám. Ha magamtól eszembe jutna. Ha ítéletnapig tudnánk beszélgetni. Ha együtt lehetne a család, és feleleveníthetnénk a múltat.

 

 

Tetszett a terítés? Miért ne rendelnéd meg magadnak, anyukádnak, nagymamádnak? Ajándékul féláron (2500 Ft/5 Font) megcsinálom egész Májusban!

Boldog Anyáknapját!

 

 

Leave a Reply

